Etiketler

hikaye (22) özlü söz (22) mesut akcan (4) çocuk (3) eğitim (2) fıkra (2) atasözü (1)

29 Nisan 2019 Pazartesi

Kayserili ve oğlu

Kayserili oğlanın 100 lira’ya ihtiyacı vardır.
Babasından bu parayı nasıl alacağını düşünürken aklına bir çözüm gelir ve babasına:
– Babacım 800 lira ihtiyacım var. Verir misin? Der.
Kayserili Baba:
– Anlamadım! 500 lira mı dedin sen?
– Oğlum aklını mı şaştın? Ne yapacaksın sen 350 lira yı
– 250 lira neyine yetmiyor senin der ve devam eder.
– Al bakalım sana 150 lira diyerek oğluna kasadan çıkarıp 100 lira verir…
Oğlu gülümseyerek:
– Babacım zaten benim 100 liraya ihtiyacım vardı..der.
Kayserili baba ise:
– Bizim uyanık geçinen oğlana da bak sen…
– Demek ki sana sahte paralardan çıkarıp vermeseydim kazıklayacaktın beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1989 yılında Metal İşleri öğretmeni olarak göreve başladı. 2020 yılında emekli oldu. Metal İşleri Öğretmenliği, İktisat, Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Mezunudur. Youtuber ve Blog yazarıdır. Fotoğrafçılık, Programlama, Web tasarım, Gezi, AutoCAD, AutoLisp, SolidWorks, VBA, Visual Basic, QuickBasic, PHP ile ilgileniyor. Mesut Akcan hakkında