Etiketler

hikaye (22) özlü söz (22) mesut akcan (4) çocuk (3) eğitim (2) fıkra (2) atasözü (1)

31 Aralık 2020 Perşembe

Geceleri uyuyamayan adam

Adamın biri psikoloğa gider. 

- Geceleri uyuyamıyorum efendim.
Sürekli yatağın altında biri var gibi geliyor, yatağın altına girip orda uyumayı deniyorum.
Bu defa da yatağın üstünde biri var gibi geliyor.

Adamı dikkatle dinleyen psikolog;

- Hallederiz bu saplantıyı.
Bana haftada iki kere geleceksin.
6 aylık bir tedavi sonunda sizi iyileştireceğimi umuyorum.

- Peki her viziteye ne kadar ödeyeceğim?

- Her vizite 200 ₺,
Buna göre 6 Ayda 9600 TL ödeyeceksin.

Adam "peki" deyip gitmiş.
Gidiş o gidiş.

Psikolog bir kaç ay sonra adama sokakta rastlamış.

- Ne oldu hastalığınız
diye sormuş?

- 10 ₺'ye hallettim!

Psikolog şaşırmış;

- Nasıl oldu
diye sormuş?

- Sizden çıktıktan sonra, ilerde ki kafeye oturdum.
Çay söyleyip kara kara düşünürken; yan masada bir amca gördüm.
Ona uzun uzun hastalığımı anlattım.

O da; "- Karyolanın bacaklarını kes" dedi.

Kestim!
Mesele halloldu.

Bazen çözümler çok basittir, ama insan kendisi karmaşık hale getirir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1989 yılında Metal İşleri öğretmeni olarak göreve başladı. 2020 yılında emekli oldu. Metal İşleri Öğretmenliği, İktisat, Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Mezunudur. Youtuber ve Blog yazarıdır. Fotoğrafçılık, Programlama, Web tasarım, Gezi, AutoCAD, AutoLisp, SolidWorks, VBA, Visual Basic, QuickBasic, PHP ile ilgileniyor. Mesut Akcan hakkında